دل خون
دل خون



جواب دندان شکن

          آخرین مدل حال گیری

دخترجوانی ازمکزیک برای یک ماموریت اداری چندماهه به آرژانتین منتقل شد.

پس از دوماه نامه ای ازنامزد مکزیکی خود دریافت می کند به این مضمون:

لورای عزیز متاسفانه دیگرنمی توانم به این رابطه از راه دور ادامه بدهم

وباید بگویم که دراین مدت ده باربه تو خیانت کردم!!!ومیدانم که نه توو نه من

شایسته این وضع نیستیم من راببخش وعکسی که به تودادم را برایم پس بفرست

باعشق روبرت .                   

دخترجوان رنجیده خاطر ازرفتار مرد.ازهمه همکاران و دوستانش می خواهد

که عکسی ازنامزد برادر پسرعمو پسردایی...خودشان به اوقرض دهندوهمه آن

عکس هارا که کلی بودندبا عکس روبرت نامزدبی وفاییش دریک پاکت گذاشته وهمراه

با یاداشتی برایش پست میکند بااین مضمون:روبرت عزیز. مراببخش اماهرچه

فکرکردم قیافه تورابه یادنیاوردم لطفا عکس خودت را ازمیان عکسهای توپاکت جداکن

 وبقیه را به من برگردان.



نظرات شما عزیزان:

amirhassan
ساعت12:39---30 مرداد 1391
سلام وب قشنگی داری به من هم سر بزن منتظرت هستم اومدی نظر یادت نره

آرتمیس
ساعت22:20---16 مرداد 1391
عجب داستانی
هی خداااا
دوست عزیز مرسی که سر زدی


الهام و جواد
ساعت17:34---16 مرداد 1391
سلام عزیزم.

وب قشنگ و با احساسی داری خدا قوت

منتظر حضور دوبارت هستمپاسخ:لطف داری عزیز....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:,

  توسط مریم  |
 

 



سرخوشانه می خندم شوخی میکنم وتو نمیدانی چقدرسخت است احساس خفگی پشت این نقاب نعــــــــــــــلتی .به وبلاگ خودتون خوش اومدین دوستای گلم...مریم هستم امیدوارم لحظه های خوبی باهم دیگه داشته باشیم.


 

 

 می آیی؟
 تومی تونی
 به سلامتی خودمون...
 اسیر دل
 تسلیت به هم استانی های عزیزم
 قلب رمضان شب قدراست
 جون من بخنددلت روشن شــــــــــــــــــــه
 ترول
 جواب دندان شکن
 احساس

 

شهريور 1391
مرداد 1391

 

مریم

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل خون و آدرس delkhoun.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





روزگار،راحتم کن
میگن دلت گرفته
عاشق دلشکسته
پرازخالی
دختری ازقوم مغول
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

 

حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

 

RSS 2.0
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 37
بازدید کل : 20069
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1

src="http://LoxBlog.Com/fs/fallb.js">

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


<-PollName->

<-PollItems->